- Ivelina
- Posts : 36
Join date : 2020-09-07
Age : 25
Mihail Paskov for Project Coordinator (2021/2022)
Mon Jul 05, 2021 6:37 pm
Dear all,
We are happy to present the application of Mihail Paskov for the position of Project Coordinator of ESN Bulgaria for the upcoming mandate 2021/2022.
You can find her motivation here .
In the meanwhile Rules and Deadlines still apply:
· All active members of ESN Bulgaria can ask the candidates questions.
· Keep your posts as image-free and document-free as possible.
· The deadline for sending your questions is 11.07.2021, 23:59 h.
· The deadline for the candidate to answer their questions is 13.07.2021, 23:59 h.
We are happy to present the application of Mihail Paskov for the position of Project Coordinator of ESN Bulgaria for the upcoming mandate 2021/2022.
You can find her motivation here .
In the meanwhile Rules and Deadlines still apply:
· All active members of ESN Bulgaria can ask the candidates questions.
· Keep your posts as image-free and document-free as possible.
· The deadline for sending your questions is 11.07.2021, 23:59 h.
· The deadline for the candidate to answer their questions is 13.07.2021, 23:59 h.
- Madlen.Vaseva
- Posts : 7
Join date : 2020-09-09
Re: Mihail Paskov for Project Coordinator (2021/2022)
Wed Jul 07, 2021 2:17 pm
Здравей, Мишо,
Поздравления за кандидатурата!
Моите въпроси към теб са:
1. Виждам, че проектът, изпълнен през последната година наистина ти е присърце и се радвам, че искаш да се надгражда. Смяташ ли, че следва ЕСН България да си сътрудничи с други организации за постигането на по-голям резултат, предвид идеята, която се зароди и в подобна на нас организация на национално ниво? Какво би искал да видиш като краен резултат в дългосрочен план?
2. Има ли друга от каузите на ЕСН, която харесваш и би работил по проект, свързан с нея, коя е тя и евентуално какво би предложил?
3. От опита ти до момента и като локален президент, смяташ ли че каузите са достатъчно застъпени в различните събития на ЕСН, които се организират на местно ниво? Би ли се включил в разпространение на проектите на ЕСН, които са разработени в международен план и кой от тях ти е най-интересен?
Благодаря!
Поздравления за кандидатурата!
Моите въпроси към теб са:
1. Виждам, че проектът, изпълнен през последната година наистина ти е присърце и се радвам, че искаш да се надгражда. Смяташ ли, че следва ЕСН България да си сътрудничи с други организации за постигането на по-голям резултат, предвид идеята, която се зароди и в подобна на нас организация на национално ниво? Какво би искал да видиш като краен резултат в дългосрочен план?
2. Има ли друга от каузите на ЕСН, която харесваш и би работил по проект, свързан с нея, коя е тя и евентуално какво би предложил?
3. От опита ти до момента и като локален президент, смяташ ли че каузите са достатъчно застъпени в различните събития на ЕСН, които се организират на местно ниво? Би ли се включил в разпространение на проектите на ЕСН, които са разработени в международен план и кой от тях ти е най-интересен?
Благодаря!
- Нели КалиноваGuest
Въпроси към Мишо
Fri Jul 09, 2021 11:23 am
Здравей, Мишо,
Поздравления за кандидатурата! Ето моите въпроси към теб?
1. Какво за теб е ЕСН?
2. Какво за теб е програма Еразъм+?
3. Как ще продължиш проекта "Студенти помагат на студенти"?
4. Как би въвел ученици в дискусии по ключови за Европа теми чрез проекта "Еразъм в училище" в контекста на Конференцията за бъдещето на Европа?
5. Каква е визията ти за проекта "Еразъм в училище"? Какви теми би дискутирал с тях?
6. Зеленият приоритет в програма Еразъм+ е от изключително значение за имплементирането на програмата. Изисква промяна в навиците и нагласите на хората, както и придобиване на нови знания. Имаш ли идея за проект, който да може да се приложи във всички секции, и който да засяга темата за устойчивост и околна среда?
Пожелавам ти успех!!!
Поздрави,
Нели
Поздравления за кандидатурата! Ето моите въпроси към теб?
1. Какво за теб е ЕСН?
2. Какво за теб е програма Еразъм+?
3. Как ще продължиш проекта "Студенти помагат на студенти"?
4. Как би въвел ученици в дискусии по ключови за Европа теми чрез проекта "Еразъм в училище" в контекста на Конференцията за бъдещето на Европа?
5. Каква е визията ти за проекта "Еразъм в училище"? Какви теми би дискутирал с тях?
6. Зеленият приоритет в програма Еразъм+ е от изключително значение за имплементирането на програмата. Изисква промяна в навиците и нагласите на хората, както и придобиване на нови знания. Имаш ли идея за проект, който да може да се приложи във всички секции, и който да засяга темата за устойчивост и околна среда?
Пожелавам ти успех!!!
Поздрави,
Нели
- Михаил ПасковGuest
Отговори
Tue Jul 13, 2021 11:33 pm
Здравейте, Меги и Нели!
Благодаря ви за поздравленията и за въпросите!
На Меги:
1. Имайки предвид, че достъпността до университетите е всеобщ проблем, вярвам, че има нужда да се работи и с други организации. От една страна, организации на хора с увреждания; от друга, държавни институции. Крайният резултат или трябва да се види и пипне, или да е под формата на усъвършенствана нормативна уредба.
2. За мен представляват интерес: а) Erasmus in Schools, имайки предвид участието ми в системата на средното образование. Според мен гимназистите имат нужда от срещи с чужденци, за да научат от първо лице за живота в чужбина например. б) Някои от приоритетите на Erasmus Generation, като осведомяване на младежи за ролята на ЕС. Немного се знае за това какво е Европейският съюз и как участваме в него и затова работа в тази насока е необходима.
3. За съжаление, досега времето, в което съм председател на секцията, е до голяма степен покрито от ковид пандемията и не мога да говоря за това доколко са застъпени каузите на локално равнище. Дори не е позволен достъпът до т.нар. 'домове за деца', което възпрепятства осъществяването на една моя отдавнашна идея.
На Нели:
1. Трудно е да го изразя. Накратко, ЕСН за мен сме хора, сдружени за общи доброволчески каузи. Мога да допълня: прекрасни, вдъхновящи хора.
2. Програмата ЕРАЗЪМ+ е чудесна възможност за млади хора, които искат да опознаят света по-добре. Освен това лично за мен е едно изключително и незабравимо изживяване; сигурен съм – и за всички останали.
3. За мен е важно да се продължат вече установените контакти с организациите и институциите. Първият камък е положен, но има нужда от действие, защото иначе камъкът ще си остане сам.
4. Важно е първо да се провери доколко учениците знаят за Европейския съюз, но и за това как работи една държава (накратко). Оттам нататък вече може да се говори за възможностите, които дава ЕС и какво може да се подобри. А как това ще стане интригуващо: хора, разказващи вдъхновяващи истории от личен опит.
5. Като каня чуждестранни студенти в училище, бих искал да пренесат учениците ми в техния свят, макар и за кратко: да се усети културата, да се чуе за тамошната обстановка от първо лице, за да се разбулят някои митове и да се засили интересът към опознаването на чужда страна. Също е изключително важно учениците да научат за проекта ЕРАЗЪМ+.
6. Преди по-малко от месец осъществих подобен проект с колеги заедно със седмокласници (колкото и това да е звучи несвързано със студентите, всъщност е също толкова приложимо). Ангажиращ начин е да се направи дебат, в който да се обсъжда трябва ли и защо да пазим природата, доколко един боклук пречи, как да се предотврати замърсяването и др. (а вече как ще се привлекат хора към събитието, е отделен въпрос). Няколкократното събиране на хора с цел почистване на определено място също е вдъхновяващ и още по-практически начин да се обърне внимание на проблема. Вярвам, че заедно няколко глави ще успеем да измислим още по-подходящи начини.
Благодаря още веднъж! Успех на другите кандидати!
Поздрав,
Мишо
Благодаря ви за поздравленията и за въпросите!
На Меги:
1. Имайки предвид, че достъпността до университетите е всеобщ проблем, вярвам, че има нужда да се работи и с други организации. От една страна, организации на хора с увреждания; от друга, държавни институции. Крайният резултат или трябва да се види и пипне, или да е под формата на усъвършенствана нормативна уредба.
2. За мен представляват интерес: а) Erasmus in Schools, имайки предвид участието ми в системата на средното образование. Според мен гимназистите имат нужда от срещи с чужденци, за да научат от първо лице за живота в чужбина например. б) Някои от приоритетите на Erasmus Generation, като осведомяване на младежи за ролята на ЕС. Немного се знае за това какво е Европейският съюз и как участваме в него и затова работа в тази насока е необходима.
3. За съжаление, досега времето, в което съм председател на секцията, е до голяма степен покрито от ковид пандемията и не мога да говоря за това доколко са застъпени каузите на локално равнище. Дори не е позволен достъпът до т.нар. 'домове за деца', което възпрепятства осъществяването на една моя отдавнашна идея.
На Нели:
1. Трудно е да го изразя. Накратко, ЕСН за мен сме хора, сдружени за общи доброволчески каузи. Мога да допълня: прекрасни, вдъхновящи хора.
2. Програмата ЕРАЗЪМ+ е чудесна възможност за млади хора, които искат да опознаят света по-добре. Освен това лично за мен е едно изключително и незабравимо изживяване; сигурен съм – и за всички останали.
3. За мен е важно да се продължат вече установените контакти с организациите и институциите. Първият камък е положен, но има нужда от действие, защото иначе камъкът ще си остане сам.
4. Важно е първо да се провери доколко учениците знаят за Европейския съюз, но и за това как работи една държава (накратко). Оттам нататък вече може да се говори за възможностите, които дава ЕС и какво може да се подобри. А как това ще стане интригуващо: хора, разказващи вдъхновяващи истории от личен опит.
5. Като каня чуждестранни студенти в училище, бих искал да пренесат учениците ми в техния свят, макар и за кратко: да се усети културата, да се чуе за тамошната обстановка от първо лице, за да се разбулят някои митове и да се засили интересът към опознаването на чужда страна. Също е изключително важно учениците да научат за проекта ЕРАЗЪМ+.
6. Преди по-малко от месец осъществих подобен проект с колеги заедно със седмокласници (колкото и това да е звучи несвързано със студентите, всъщност е също толкова приложимо). Ангажиращ начин е да се направи дебат, в който да се обсъжда трябва ли и защо да пазим природата, доколко един боклук пречи, как да се предотврати замърсяването и др. (а вече как ще се привлекат хора към събитието, е отделен въпрос). Няколкократното събиране на хора с цел почистване на определено място също е вдъхновяващ и още по-практически начин да се обърне внимание на проблема. Вярвам, че заедно няколко глави ще успеем да измислим още по-подходящи начини.
Благодаря още веднъж! Успех на другите кандидати!
Поздрав,
Мишо
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum